Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Πόπη Σόφη Καπέλη: Στόχος μου είναι πρώτα και πάνω από όλα το καλό του τόπου μου

Δεν διαθέτω για κάποιους, ίσως, πολιτική ταυτότητα, δεν είμαι σίγουρα αντίπαλος από πολιτικό «τζάκι», δεν είμαι σίγουρα διάσημη αντίπαλος για πολλούς.
Ξέρετε κάτι όμως; Διαθέτω ψυχή, διαθέτω αποφασιστικότητα και διαθέτω και μεγάλη εκτίμηση στον υποψήφιο δήμαρχο, κύριο Παναγιώτη Μερτύρη.
 
Και κυρίως θέλω να είμαι απόλυτα ειλικρινής -όπως άλλωστε συνηθίζεται στον συνδυασμό μας- λέγοντας σας ότι για μένα προσωπικά, οι κατινιές, οι βρισιές, οι γελοιότητες, η μείωση μιας προσωπικότητας και ο αφανισμός της δεν με αγγίζουν ΚΑΘΟΛΟΥ!
Στόχος μου είναι πρώτα από όλα και πάνω από όλα το καλό του τόπου μου, γιατί πολύ απλά ζω σ’ αυτόν σαν ίση προς όλους σας. Και αυτός ο στόχος είναι η εκλογή του κυρίου Μερτύρη και μετά η δική μου. θέλω όλοι σας να καταλάβετε την διαφορετικότητα αυτού του ανθρώπου, το ήθος, την εντιμότητα και την αγάπη του για τον τόπο μας.
Άλλωστε, αν το δούμε και αλλιώς, δεν κουραστήκατε, δεν αηδιάσατε, δεν αποτραβηχτήκατε και με το δίκιο σας, από όλα, εξαιτίας άθλιων πολιτικών λαμογιών;
Αγαπημένοι μου συντοπίτες, σας δίνετε η ευκαιρία να ξαναζήσετε και να εμπιστευτείτε, όχι πολιτικό υποψήφιο δήμαρχο, ΑΛΛΑ άνθρωπο συντοπίτη σας, αυτοδιοικητικό υποψήφιο δήμαρχο. Για να μην έχουμε μία από τα ίδια λοιπόν πάμε γι άλλα!
Πόπη Σόφη Καπέλη
Υποψήφια δημοτική σύμβουλος με τον Συνδυασμό
Ανθούσα Γέρακας Παλλήνη
Πόλεις για να Ζεις

Δεν υπάρχουν σχόλια: